loading...
عمده پوش
مهسا بازدید : 0 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)

خرید آنلاین دامن زنانه

 

برای خرید دامن کوتاه دخترانه و مجلسی به سایت MOHER مراجعه کنید. شما طرفدار چه نوع دامنی هستید؟ دامن گلدار، حریر، کوتاه، بلند، راسته، کلوش، پلیسه، پشمی، لی، دامن سنبادی، دامن شلواری، دامن رنگی، دامن مشکی و..... تنوع دامن در سایت MOHER به گونه ای است که همه سلیقه ها می توانند دامن مناسب خود را بیابند. سعی شده جنس دامن ها در هر فصلی مناسب با آب و هوای آن فصل باشد. در فصل تابستان دامن نخی خنک بیشتر مورد توجه است و در فصل زمستان بیشتر سراغ دامن پشمی و ضخیم را می گیرند. MOHER با ارئه راهنمای سایزبندی سعی نموده لذت خرید دامن اینترنتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 


دامن ، خرید انلاین دامن ، مدل دامن ، دامن مجلسی ، دامن پیلی ، دامن پیله ، دامنشلواری ، دامن بلند ، دامن کوتاه ، دامن میدی ، دامن ماکسی ، دامن نخی ، دامن تور ، دامن توتو ، دامن توری ، دامن تور دار ، دامن لمه ، دامن لنگی ، دامن شیک ، دامن پلیسه ، دامن سرخابی ، دامن بنفش ، دامن زرد ، دامن لیمویی ، دامن روشن ، دامن تیره ، دامن راحت ، دامن مهمانی ، دامن انلاین ، فروش دامن ، خرید دامن ، دامن با مانتو ، فروشگاه دامن

مهسا بازدید : 2 چهارشنبه 13 تیر 1403 نظرات (0)

 

جنس محصول نخی آبرفت گرفته شده می باشد. چون الگوی دامن به صورت تمام کلوش و یکپارچه برداشته شده است هنگام پوشیدن چین های زیبایی روی دامن نمایان می شود.

 

دامن نخی تمام کلوش گل گلی

 

دور کمر : 75 تا 125 سانتی متر

دور باسن : 155 سانتی متر

قد دامن : 92 سانتی متر

 

دامن نخی تمام کلوش گل گلی

مهسا بازدید : 2 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

 

کشسانی دور ران : تا 80 سانتی متر
کشسانی دور باسن : تا 140 سانتی متر

 

جوراب شلواری تراکم 280 گزینه بسیار مناسبی جهت ست نمودن با انواع لباس مجلسی و لباس بیرونی می باشد. این جوراب به صورت چهار فاق کاملا جذب بدن می شود و به دلیل ضخامت بالا، پا دیده نمی شود و مناسب بیرون پوشی نیز می باشد.

 

خرید آنلاین جوراب شلواری ضخیم تراکم 280

مهسا بازدید : 4 سه شنبه 29 خرداد 1403 نظرات (0)

یکی از مهم­ترین بخش­های انواع لباس، لباس راحتی است که در اکثر مواقع به دلیل عدم راحتی و نامناسب بودن، منجر به ناراحتی افراد می­شود. برای همین هم خرید لباس راحتی سایز بزرگ برای راحتی بیشتر، همیشه در اولویت قرار دارد.

اما نکته مهم در انتخاب ست راحتی سایز بزرگ زنانه، این است که شما بتوانید در کنار راحتی لباس، تنوع و کیفیت را نیز دریافت کنید. معمولا یکی از دغدغه­های بانوان عزیز پیدا کردن لباس راحتی زنانه سایز بزرگ است. اینکه شما بتوانید افزون بر راحتی، از کیفیت و قیمت مقرون به صرفه نیز اطمینان حاصل کنید نیز شرط مهمی برای خرید لباس به شمار می­آید.

در همین راستا نیاز است که بانوان با یک مکان معتبر برای خرید لباس­ راحتی زنانه آشنا شوند. مکانی که بتواند تمام شرایط خرید مطمئن و رضایت بخش را برای مشتریان خود فراهم کند. از این رو قصد داریم در ادامه این مطلب به نقد و بررسی لباس راحتی سایز بزرگ زنانه به همراه انواع مختلف، قیمت، خرید و.. بپردازیم.

 

مشاهده مدل ها و خرید ست راحتی سایز بزرگ

مهسا بازدید : 7 دوشنبه 21 خرداد 1403 نظرات (0)

 

دامن ها پوشش هایی از کمر تا به پایین هستند که می توانند قد های متفاوتی چون میدی ، ماکسی و یا کوتاه داشته باشند. دامن نیز مانند سایر لباس های زنانه می تواند جنس، رنگ ، مدل و طرح های متنوعی داشته باشد. 

 

 

خرید آنلاین دامن نخی سنتی

 

جنس محصول نخی آبرفت گرفته شده می باشد.

 

دور کمر : 65 تا 135 سانتی متر

دور باسن : 135 سانتی متر

قد دامن : 100 سانتی متر

 

 

خرید آنلاین دامن نخی سنتی

مهسا بازدید : 7 شنبه 19 خرداد 1403 نظرات (0)

 

یکی از لباس های پرطرفدار در فصل گرم پیراهن های سبک آیوا است. پیراهن بلند در رنگهای زیبای تابستانی و خنک میتواند یکی از بهترین انتخابها در تابستان باشد. از مزیت های این پیراهن گشاد بودن آن است که باعث میشود هوا داخل آن جریان داشته باشد و از تعریق جلوگیری کند. علاوه بر آن جنس خنک و سبک آن است که پیراهنی سبک و مناسب فصول گرم میسازد

 

خرید آنلاین پیراهن طرحدار آیوا

 

دور سینه : 128 سانتی متر

دور بازو : 42 سانتی متر

قد آستین : 47 سانتی متر

قد لباس : 132 سانتی متر

 

 

خرید آنلاین پیراهن طرحدار آیوا

مهسا بازدید : 8 پنجشنبه 10 خرداد 1403 نظرات (0)

 

مهم نیست چه سایزی باشید چه سایز بزرگ چه سایز کوچک لباس راحتی سایز بزرگ آن لباسی است که میخواهید در تابستان به تن کنید و جلوی کولر استراحت کنید.

 

خرید آنلاین لباس راحتی سایز بزرگ

 

لباس راحتی سایز بزرگ باید از جنس سبک و پنبه باشد تا به بدن نچسبد و شما به راحتی در آن ریلکس کنید. لباس راحتی سایز بزرگ از جنس پنبه آن لباسی است که خانم های پلاس سایز دنبالش میگردند که هوا داخل لباس جریان داشته باشد و جلوی تعریق به خصوص در فصول گرم سال را بگیرد.

 

خرید آنلاین لباس راحتی سایز بزرگ

 

 

چیزی که اهمیت دارد راحتی شماست. این راحتی را لباس راحتی سایز بزرگ به ارمغان می اورد. اگر سایزتان بالاست و درشت هیکل هستید لازم نیست به فکر قایم کردن شکم و پهلوهایتان باشد دوستشان بدارید و بدون معطلی برای راحتیشان لباس راحتی سایز بزرگ به تن کنید

 

 

خرید آنلاین لباس راحتی سایز بزرگ

 

مهسا بازدید : 8 پنجشنبه 10 خرداد 1403 نظرات (0)

 

🔹 24068 - دامن نخی گل و برگ

🔸 جنس محصول نخی آبرفت گرفته شده می باشد.

دور کمر : 70 تا 130 سانتی متر
قد دامن : 98 سانتی متر

#دامن #دامن_بلند #رنگی #دامن_گلدار #دامن_شیک #زنانه #دامن_سایزبزرگ #عمده #عمده_لباس #سایزبزرگ #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

 

 

خرید عمده انواع دامن زنانه 

مهسا بازدید : 9 چهارشنبه 09 خرداد 1403 نظرات (0)

 

ست لباس راحتی زنانه سایز بزرگ 

 

لباس­های راحتی انواعی از لباس­ها هستند که به دلیل جنس پارچه نخ پنبه، از نرمی و سبکی بسیار بالایی برخوردار هستند. امروژه بسیاری از افراد به دلیل نرمی و سبکی بسیار زیاد آن­ها، از لباس­های راحتی استفاده می­کنند.

 

ست لباس راحتی زنانه سایز بزرگ 

لباس­های راحتی زنانه سایز بزرگ یکی از محصولاتی است که در سال­های اخیر مورد استقبال بسیاری از خانم­ ها قرار گرفته است. این سبک از لباس­های راحتی، به دلیل سایز بزرگ خود احساس راحتی فوق­ العاده ­را در مصرف­کنندگان القاء می­کند.

 

ست لباس راحتی زنانه سایز بزرگ 

مهسا بازدید : 7 دوشنبه 07 خرداد 1403 نظرات (0)

 

شومیز یکی از لباس های زنانه است که در سالهای اخیر طرفدار بسیاری پیدا کرده است. مخصوصا که میتوان با انتخاب شومیز بلند آن را جایگزین مانتو کرد و با استایل کردن با انواع شلوار ست شیک و راحتی ساخت

ما شومیزی از پارچه ی تترون تولید کردیم که مناسب استفاده در فصول گرم سال میباشد و با طرح راه راه جذابیتی به استایل شما میدهد. دوخت تمیز و استاندارد این شومیزها متناسب با سلیقه ی شما عزیزان با سلیقه است

 

خرید آنلاین شومیز تترون راه راه سایز بزرگ

مهسا بازدید : 7 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

 

 

پارچه این لباس مجلسی از ریون جودون مشکی می باشد که دارای خاصیت کشسانی است و در برابر شستشو مقاوت و دوام خوبی دارد و نیاز به مراقبت ویژه ای ندارد. این محصول با ترکیبی از راحتی، دوام و زیبایی، یک محصول چند منظوره به شمار می رود که در موارد مختلف قابل استفاده است.


این پیراهن مجلسی قواره دار است و سایز های 48 تا 54 را پوشش می دهد.

 

خرید عمده لباس مجلسی زنانه سایز بزرگ 

مهسا بازدید : 9 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

شلوارک راحتی سبک و خنک که دارای خاصیت کشسانی است و مناسب جهت استفاده در منزل و باشگاه می باشد.

 

دور کمر : 65 تا 135 سانتی متر

دور باسن : 100 تا 140 سانتی متر

دور ران : 58 تا 78 سانتی متر

فاق : 36 سانتی متر

قد شلوارک : 64 سانتی متر

 

خرید عمده و آنلاین شلوارک کشی آکاردئونی

مهسا بازدید : 10 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

پارچه این لباس مجلسی از ریون جودون مشکی می باشد که دارای خاصیت کشسانی است و در برابر شستشو مقاوت و دوام خوبی دارد و نیاز به مراقبت ویژه ای ندارد. این محصول با ترکیبی از راحتی، دوام و زیبایی، یک محصول چند منظوره به شمار می رود که در موارد مختلف قابل استفاده است.


این پیراهن مجلسی قواره دار است و سایز های 48 تا 54 را پوشش می دهد.

 

فروش عمده پیراهن مجلسی سایز بزرگ 

مهسا بازدید : 10 چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

دامن یکی از لباسهاییست که در طول سالیان مورد استفاده بوده و بین اقوام مختلف محبوبیت خاصی دارد. انواع مختلف دامن اعم از جنس و اندازه و فرم آنها باعث تنوع در انتخاب این لباس شده است.دامن ها براساس طرح و الگو به دسته های مختلف تقسیم میشوند. دامن هایی در طرح های مختلف مانند دامن کوتاه مجلسی دامن فون دامن کلوش دامن پیلی دار دامن ترک دامن لنگی دامن پلیسه دامن برش دار دامن پفی دامن اسکیت دامن حبابی مینی ژوپ دامن راسته دامن لاله ای و...

 

به دلیل تنوع بالای دامن ها دامنه ی انتخاب وسیع بوده و با هر استایلی میتوان دامن متناسب با آن را استفاده کرد.

دامن های نخی رنگی با رنگهای روشن و طرح های گل گلی برای استفاده در فصل گرما بسیار مناسب است. و دامن هایی از جنس پنبه و کتان می توانند با جوراب شلواری و کت برای فصول سرد استایل شوند.

 

استفاده از دامن هم در مجالس رسمی هم به عنوان لباس راحتی در خانه و هم لباس مناسب برای بیرون پوشی مورد استفاده است . طرح ها و رنگهای متنوع دامن ها انتخاب ما را برای استایل کردن وسیعتر کرده اند. با پوشیدن دامن و درست استایل کردن آن با کت یا بلوز میتوان به یک استایل شیک و زیبا رسید.

 

برای خرید انواع دامن زنانه وارد سایت زیر شوید :

www.moher.company

  •  
مهسا بازدید : 9 سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

در سالهای اخیر تی شرت لانگ به دلیل شیک بودن و راحتی در استایل های روزمره جایگاه خاصی پیدا کرده است.

 

خرید آنلاین تی شرت لانگ زنانه

 

جنس تی شرتهای لانگ غالبا از پنبه بوده که باعث راحتی و خنک بودن می شود. جنس نرم و لطیف این تی شرت ها باعث پرطرفدار شدن این محصول شده است.

 

خرید آنلاین تی شرت لانگ زنانه

 

رنگها و چاپهای متفاوت برای تی شرتهای لانگ مخاطبان این محصول را وسیع تر کرده است. هر کس با هر سلیقه ای میتواند تی شرت لانگ مخصوص خود را انتخاب کرده استایل خود را تکمیل کند.

مهسا بازدید : 11 پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

تی شرت شیک و اسپورت با یقه مردانه سفید رنگ که از پارچه پنبه آکاردئونی تولید شده که یکی از نرم ترین و لطیف ترین پارچه هاست و کشسانی خوبی هم داره.

 

خرید عمده تیشرت زنانه رنگی رنگی

 

دور سینه : 120 تا 140 سانتی متر

دور شکم : 125 تا 145 سانتی متر

دور بازو : 44 تا 52 سانتی متر

قد تی شرت : 72 سانتی متر 

 

فروش عمده تیشرت زنانه سایز بزرگ رنگی رنگی

مهسا بازدید : 11 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

معمولا لباس های تولید شده در بندر ترکمن از جنس نخی و بسیار راحت بوده و تنوع رنگی بسیاری را در این تولیدات شاهد هستیم. 
گلدوزی و چاپ نقوش از اجزای جدایی ناپذیر لباس های تولید شده در بندر ترکمن هستند.
از انواع مختلف پوشاک ترکمن میتوان به دامن ها ، پیراهن ساحلی و پیراهن های بلند اشاره کرد که استفاده روزمره از آنها اصالت و زیبایی را به همراه دارد.

 

برای مشاهده و خرید انواع پیراهن های ساحلی ، دامن ، پانچ و ... وارد سایت زیر شوید :

 

www.omdehpush.ir

مهسا بازدید : 10 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

 

دامن یکی از لباسهاییست که در طول سالیان مورد استفاده بوده و بین اقوام مختلف محبوبیت خاصی دارد. انواع مختلف دامن اعم از جنس و اندازه و فرم آنها باعث تنوع در انتخاب این لباس شده است.دامن ها براساس طرح و الگو به دسته های مختلف تقسیم میشوند. دامن هایی در طرح های مختلف مانند دامن کوتاه مجلسی دامن فون دامن کلوش دامن پیلی دار دامن ترک دامن لنگی دامن پلیسه دامن برش دار دامن پفی دامن اسکیت دامن حبابی مینی ژوپ دامن راسته دامن لاله ای و...

 

خرید آنلاین دامن زنانه

به دلیل تنوع بالای دامن ها دامنه ی انتخاب وسیع بوده و با هر استایلی میتوان دامن متناسب با آن را استفاده کرد.

دامن های نخی رنگی با رنگهای روشن و طرح های گل گلی برای استفاده در فصل گرما بسیار مناسب است. و دامن هایی از جنس پنبه و کتان می توانند با جوراب شلواری و کت برای فصول سرد استایل شوند.

 

خرید آنلاین دامن زنانه

استفاده از دامن هم در مجالس رسمی هم به عنوان لباس راحتی در خانه و هم لباس مناسب برای بیرون پوشی مورد استفاده است . طرح ها و رنگهای متنوع دامن ها انتخاب ما را برای استایل کردن وسیعتر کرده اند. با پوشیدن دامن و درست استایل کردن آن با کت یا بلوز میتوان به یک استایل شیک و زیبا رسید.

 

برای خرید انواع دامن زنانه وارد سایت زیر شوید :

www.moher.company

مهسا بازدید : 20 چهارشنبه 08 فروردین 1403 نظرات (0)

 

🔹 24043 - دامن نخی گلدار ( پک 12 عددی )

 

🔸 جنس محصول نخی آبرفت گرفته شده می باشد.

دور کمر : 70 تا 140 سانتی متر
قد دامن : 100 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 3500

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-45

 

#دامن #دامن_بلند #رنگی #دامن_گلدار #دامن_شیک #زنانه #دامن_سایزبزرگ #عمده #عمده_لباس #سایزبزرگ #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 21 دوشنبه 06 فروردین 1403 نظرات (0)

🔹 24042 - تی شرت یقه سفید آکاردئونی ( پک 20 عددی )

 

🔸 این محصول از پارچه نرم و لطیف پنبه آکاردئونی تولید شده است که حس راحتی را برای مصرف کننده فراهم می آورد. پارچه محصول کشسانی خوبی دارد و سایز های 48 تا 56 را پوشش می دهد.

 

دور سینه : 120 تا 140 سانتی متر
دور شکم : 120 تا 140 سانتی متر
دور بازو : 45 تا 50 سانتی متر
قد تیشرت : 75 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 20 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 3600

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-42

 

#تاپ #تیشرت #رنگی #تیشرت_زنانه #عمده_تاپ #زنانه #تیشرت_سایزبزرگ #عمده #عمده_لباس #سایزبزرگ #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 21 دوشنبه 28 اسفند 1402 نظرات (0)

 

کشسانی این جوراب شلواری واقعا بالاست و برای خانم های سایز بزرگ جوابه.

این جوراب شلواری واسه بیرون پوشی و ست کردن با انواع دامن و تونیک و ... کاملا مناسبه.

 

دور باسن : تا 160 سانتی متر

دور ران : تا 95 سانتی متر

 

جوراب شلواری سایز بزرگ یشمی

جوراب شلواری سایز بزرگ سفید

جوراب شلواری سایز بزرگ سرمه ای

جوراب شلواری سایز بزرگ قهوه ای

جوراب شلواری سایز بزرگ بادمجانی

جوراب شلواری سایز بزرگ کرمی

جوراب شلواری سایز بزرگ زرشکی

جوراب شلواری سایز بزرگ مشکی

جوراب شلواری سایز بزرگ طوسی

مهسا بازدید : 23 پنجشنبه 24 اسفند 1402 نظرات (0)

 

🔹 24041 - جوراب شلواری تراکم 200 ( پک 12 عددی )

 

🔸 جوراب شلواری تراکم 200 گزینه بسیار مناسبی جهت ست نمودن با انواع لباس مجلسی و لباس بیرونی می باشد. 

 

🔹 جین این جوراب شلواری 12 تایی و در رنگبندی می باشد.

 

🔸 قیمت : 2300

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-41

 

#جورابشلواری #جورابشلواری_ضخیم #جورابشلواری_مشکی #جورابشلواری_سایزبزرگ #جورابشلواری_بیگسایز #بیگسایز #جورابشلواری_تراکم200 #جوراب_شلواری_پنتی #جورابشلواری_وارداتی #عمده_فروش #پوشاکعمده #پنتی #جورابشلواری_پنتی #پنتی_عمده

مهسا بازدید : 22 پنجشنبه 24 اسفند 1402 نظرات (0)

 

🔹 24040 - شلوار بافت ( پک 12 عددی )

 

🔸 این شلوار بافت تنخور خوبی دارد و پاها را در برابر سرما محافظت می کند که هم در داخل منزل و هم برای بیرون پوشی قابل استفاده است.

 

دور کمر : 75 تا 130 سانتی متر
دور باسن : 90 تا 130 سانتی متر
دور ران : 60 تا 80 سانتی متر
قد شلوار : 95 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 1800

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-40

 

#شلواربافت #بافت #بافت_زنانه #تولیدی_بافت #شلوار_بافت #سایزبزرگ #زمستانه #عمده #عمده_سایزبزرگ #عمده_لباس #پوشاکعمده #عمده_بافت_زنانه #زنانه #تبریز

مهسا بازدید : 23 سه شنبه 15 اسفند 1402 نظرات (0)

 

🔹 24037 - پیراهن مجلسی سایز بزرگ ( پک 6 عددی )

 

🔸 پارچه این لباس مجلسی از ریون جودون مشکی می باشد که دارای خاصیت کشسانی است و در برابر شستشو مقاوت و دوام خوبی دارد و نیاز به مراقبت ویژه ای ندارد. این محصول با ترکیبی از راحتی، دوام و زیبایی، یک محصول چند منظوره به شمار می رود که در موارد مختلف قابل استفاده است.

این پیراهن مجلسی قواره دار است و سایز های 48 تا 54 را پوشش می دهد.

 

🔹 این محصول به صورت پک 6 عددی و تک رنگ مشکی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 1500

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-37

 

#لباسمجلسی #مجلسی #مجلسی_سایزبزرگ #مجلسی_بیگسایز #پیراهن_مجلسی #سایزبزرگ #عمده_مجلسی #عمده #عمده_سایزبزرگ #عمده_لباس #پوشاکعمده #مجلسی_مشکی #زنانه #تولیدی_لباس_مجلسی

مهسا بازدید : 19 یکشنبه 13 اسفند 1402 نظرات (0)

 

🔹 24034 - تی شرت لانگ چاپدار ( پک 12 عددی )

 

🔸 جنس این تی شرت از پارچه پنبه می باشد. این محصول از کیفیت چاپ خوبی برخوردار می باشد و طرح شیک و فانتزی آن باعث جذابیت بیشتر محصول شده است.

 

دور سینه : 118 تا 135 سانتی متر 
دور شکم : 118 تا 135 سانتی متر
دور بازو : 45 تا 55 سانتی متر 
قد لانگ : 80 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 2200

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-34

 

#لانگ #تیشرت #تیشرت_لانگ #لانگ_چاپدار #لانگ_مشکی #سایزبزرگ #راحتی #عمده #عمده_سایزبزرگ #عمده_لباس #پوشاکعمده #لانگ_عمده #لانگ_چاپدار #لانگ_زنانه

مهسا بازدید : 21 پنجشنبه 03 اسفند 1402 نظرات (0)

 

🔹 24033 - تاپ رکاب نازک آکاردئونی ( پک 20 عددی )

 

🔸 این محصول از پارچه نرم و لطیف پنبه آکاردئونی تولید شده است که حس راحتی را برای مصرف کننده فراهم می آورد. پارچه محصول کشسانی خوبی دارد و سایز های 48 تا 56 را پوشش می دهد.

 

دور سینه : 115 تا 135 سانتی متر
دور شکم : 120 تا 140 سانتی متر
دور بازو : 45 تا 50 سانتی متر
قد تیشرت : 72 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 20 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 2200

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-33

 

#تاپ #تاپ_رکابی #رنگی #تاپ_زنانه #عمده_تاپ #زنانه #تاپ_سایزبزرگ #عمده #عمده_لباس #سایزبزرگ #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 27 دوشنبه 30 بهمن 1402 نظرات (0)

 

🔹 24032 - ساپورت فول کشی مشکی ( پک 12 عددی )

 

🔸 ساپورت فول کشی مشکی محصول وارداتی می باشد که کشسانی و تنخور خوبی دارد. این ساپورت مناسب برای استفاده در منزل، باشگاه و بیرون پوشی می باشد.

 

دور کمر : تا 120 سانتی متر
دور باسن : تا 135 سانتی متر
دور ران : تا 70 سانتی متر
قد ساپورت : 86 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و تک رنگ مشکی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 1400

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-32

 

#ساپورت #ساپورت_مشکی #ساپورت_کشی #ساپورت_پوش #لگ #لگزنانه #لباسزنانه #عمده #عمده_لباس #ساپورت_وارداتی #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 24 یکشنبه 29 بهمن 1402 نظرات (0)

🔹 24031 - لگ شاینی ( پک 12 عددی )

 

🔸 این لگ کاملا جذب بدن می شود و مناسب برای فعالیت های ورزشی و همچنین بیرون پوشی نیز می باشد.

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و تک رنگ مشکی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 2400

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-31

 

#لگ #لگ_شاینی #شاینی #ساپورت_براق #لگ_کمرپهن #لگزنانه #لباسزنانه #عمده #عمده_لباس #تولیدی_شلوار #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 23 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

 

🔹 24030 - پیراهن تک دکمه ( پک 12 عددی )

 

🔸 پارچه لباس از جنس ویسکوز پروپن چاپ شده می باشد که کیفیت بالایی دارد. این لباس سایزهای 44 تا 54 را پوشش می دهد.

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 3400

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-30

 

#تونیک_قواره_دار #تونیک_سایزبزرگ #تونیک_زنانه #تونیک_گلدار #تونیک_پلاسسایز #تونیک_گلگلی #لباسزنانه #عمده #عمده_لباس #تولیدی_ترومل #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 16 پنجشنبه 26 بهمن 1402 نظرات (0)

 

🔹 24029 - تونیک سرشانه پیلی ( پک 12 عددی )

 

🔸 پارچه لباس از جنس ویسکوز پروپن چاپ شده می باشد که کیفیت بالایی دارد. این لباس سایزهای 44 تا 54 را پوشش می دهد.

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 3200

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-29

 

#تونیک_قواره_دار #تونیک_سایزبزرگ #تونیک_زنانه #تونیک_گلدار #تونیک_پلاسسایز #تونیک_گلگلی #لباسزنانه #عمده #عمده_لباس #تولیدی_ترومل #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 17 چهارشنبه 25 بهمن 1402 نظرات (0)

 

 

🔹 24028 - تیشرت آکاردئونی یقه هفت ( پک 20 عددی )

 

🔸 این محصول از پارچه نرم و لطیف پنبه آکاردئونی تولید شده است که حس راحتی را برای مصرف کننده فراهم می آورد. پارچه محصول کشسانی خوبی دارد و سایز های 48 تا 56 را پوشش می دهد.

 

دور سینه : 115 تا 135 سانتی متر
دور شکم : 120 تا 140 سانتی متر
دور بازو : 45 تا 50 سانتی متر
قد تیشرت : 72 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 20 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 2500

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-28

 

#تیشرت #تیشرت_ساده #تیشرت_رنگی #تاپ_رنگی #مدادرنگی #رنگی_رنگی #تیشرت_زنانه #عمده #عمده_لباس #تیشرت_راحتی #پوشاکعمده #ارزانسرا #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 23 دوشنبه 16 بهمن 1402 نظرات (0)

 

🔹 24027 - تاپ ریز بافت طرح لوزی ( پک 20 عددی )

🔸 تاپ ساده و شیک با طرح های لوزی که بسیار پر کاربرد می باشد.

دور سینه : 66 تا 110 سانتی متر
دور شکم : 68 تا 115 سانتی متر
قد لباس : 60 سانتی متر

🔹 این محصول به صورت پک 20 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

🔸 قیمت : 1350

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-27

 

#تاپ #تاپ_بافت #تاپ_ریزبافت #تاپ_رنگی #مدادرنگی #رنگی_رنگی #تیشرت_زنانه #عمده #عمده_کراپ #عمده_لباس #پوشاکعمده #کراپ_زنانه #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 27 پنجشنبه 12 بهمن 1402 نظرات (0)

 

 

🔹 24026 - ساپورت کبریتی فول کشی ( پک 12 عددی )

 

🔸 جنس ساپورت از ویسکوز لاکرا می باشد که کشسانی بالایی دارد و سایز های بالا را پوشش می دهد. مزیت چشمگیر این شلوار سبکی، نرمی و لطافت آن است که مناسب برای استفاده در منزل، باشگاه و بیرون پوشی می باشد. 

 

دور کمر : 72 تا 140 سانتی متر
دور باسن : 75 تا 150 سانتی متر
دور ران : 36 تا 80 سانتی متر
قد شلوار : 93 سانتی متر

 

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و تک رنگ مشکی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 1400

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-26

 

#ساپورت #ساپورت_مشکی #ساپورتپوش #عمده_ساپورت #ساپورت_کشی #ساپورت_سایزبزرگ #شلوارسایزبزرگ #عمده #عمده_شلوار #عمده_لباس #پوشاکعمده #شلوارمجلسی #زنانه #پخش_عمده

مهسا بازدید : 23 دوشنبه 09 بهمن 1402 نظرات (0)

🔹 24024 - شلوار کبریتی کمر گن دار ( پک 12 عددی )

🔸 جنس شلوار از پارچه با کیفیت پلی استر پنبه می باشد که تنخور بسیار خوبی دارد. شلوار کبریتی کمر گن دار مناسب برای استفاده در منزل، باشگاه و بیرون پوشی می باشد.

دور کمر : 70 تا 105 سانتی متر
دور باسن : 85 تا 110 سانتی متر
دور ران : 50 تا 65 سانتی متر
قد شلوار : 90 سانتی متر

🔹 این محصول به صورت پک 12 عددی و دارای رنگبندی ارائه شده است.

🔸 قیمت : 2000

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-24

#شلوار_کبریتی #شلوار_راحتی #شلوار_رنگی #رنگی #شلوار_گن_دار #سلیز_بزرگ #شلوار_باشگاه #شلوار_منزل #شلوار_بیرون

مهسا بازدید : 25 سه شنبه 03 بهمن 1402 نظرات (0)

 

🔹 24023 - پیراهن مجلسی یقه پاپیونی سایز بزرگ ( پک 6 عددی )

 

🔸 پارچه این لباس مجلسی از ریون جودون مشکی می باشد که دارای خاصیت کشسانی است و در برابر شستشو مقاوت و دوام خوبی دارد و نیاز به مراقبت ویژه ای ندارد. این محصول با ترکیبی از راحتی، دوام و زیبایی، یک محصول چند منظوره به شمار می رود که در موارد مختلف قابل استفاده است.


این پیراهن مجلسی قواره دار است و سایز های 48 تا 54 را پوشش می دهد.

 

🔹 این محصول به صورت پک 6 عددی و تک رنگ مشکی ارائه شده است.

 

🔸 قیمت : 1500

 

🔹 لینک خرید : http://www.omdehpush.ir/product-23

 

#لباسمجلسی #مجلسی #مجلسی_سایزبزرگ #مجلسی_بیگسایز #پیراهن_مجلسی #سایزبزرگ #عمده_مجلسی #عمده #عمده_سایزبزرگ #عمده_لباس #پوشاکعمده #مجلسی_مشکی #زنانه #تولیدی_لباس_مجلسی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 2,364
  • بازدید کلی : 2,364